Mehrsan.

Mehrsan.

icon

شرکت آبرنگ شیمی احسان با برند MEHRSAN از سال 1415 فعالیت خودرا آغاز نموده است . محور اصلی فعالیت شرکت تولید انواع رنگهای پودری الکترواستاتیک می باشد .

این شرکت با پشتوانه علمی و تجربی مدیران کارآزموده در صنعت رنگ پودری و با هدف رشد و تعالی و بهینه نمودن فرموالسیون رنگ های پودری در شرایط دشوار تحریم پا در عرصه تولید نهاد .

021-44084925

آدرس شرکت: کیلومتر 80 بزرگراه تهران-ساوه، شهرک صنعتی مامونیه، نبش خیابان نهم آدرس دفتر: تهران، اشرفی اصفهانی، برج نگین رضا، شماره 305

رنگ پودری الکترواستاتیک چیست؟

رنگ الکترواستاتیک چیست؟

رنگ الکترواستاتیک، رنگی صنعتی است که هم در رنگ‌های پودری، هم در رنگ‌های مایع کوره‌ای در صنایع رنگ و پوشش تولید می‌شود و در زمینه رنگ‌ آمیزی انواع سطوح فلزی کاربرد وسیعی دارد. رنگ‌های پودری الکترواستاتیک بهترین نوع رنگ صنعتی هستند که کمترین اثرات مخرب زیست‌ محیطی را دارند و سلامت کارگران را تهدید نمی‌کنند. در حال حاضر نیز در طیف گسترده‌ای از صنایع، از رنگ‌ پودری استفاده می‌شود. البته انتخاب استفاده از رنگ‌های پودری یا الکترواستاتیک مایع، بستگی به کارخانه‌ دارد. اما به نظر می‌رسد رنگ‌های پودری کوره‌ای بهترین انتخاب برای صنایع فلزی باشند.

کاربرد رنگ پودری الکترواستاتیک در صنایع مختلف

رنگ پودری الکترواستاتیک که از زمان معرفی آن در آمریکای شمالی در دهه 1960 بسیار محبوب شده است؛ پودری است  که بیش از 15 درصد از کل بازار صنعتی را به خود اختصاص می‌دهد و در طیف گسترده‌ای از محصولات، از جمله در وسایل روشنایی LED استفاده می‌شود. در سال‌های اخیر نیز شرکت‌های بیشتری رنگ الکترواستاتیک پودری با کیفیت بالا و بادوامی را تولید می‌کنند که امکان ایجاد راندمان بهبود یافته و انطباق ساده‌تر با محیط را برای افراد فراهم می‌کند. پوشش‌های پودری که به‌عنوان پوشش‌های محافظتی و تزئینی استفاده می‌شوند، در طیف تقریبا نامحدودی از رنگ‌ها و بافت‌ها در دسترس هستند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی